Examen licență sesiunea iulie 2025

 Senatul Universității Spiru Haret a hotărât, în ședința din 10
decembrie 2024, susținerea examenului de licență cu 2 probe,
respectiv:
- proba 1: Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate;
- proba 2: Prezentarea și susținerea lucrării de licență/proiectului de diplomă

Studenții vor putea depune la secretariat cererile pentru alegerea
temei de licență pt sesiunea iulie 2025, avizate de profesorul
coordonator,  până cel mai târziu Vineri 14.02.2025.

Tematica pt examenul de licență este disponibilă la secțiunea Examen de licență.

Decan

Legitimația ISIC pentru studenți/masteranzi/cadre didactice

Studenţii şi masteranzii USH care doresc să obţină legitimaţia ISIC vor aplica direct pe site-ul: www.isic.ro!!

Cotizaţia de membru (se plătește o singură dată pe an academic) este de 50 RON, iar legitimația ISIC este emisă în format digital.

Pentru o obține legitimația și în format plastic, trebuie să plătiți o extra cotizaţie de 20 RON. ISIC recomandă să fie făcută şi pe plastic pentru studenţii care vor să călătorească în afara Europei. Altfel, este de ajuns legitimația în format digital.

Toate aceste cotizaţii sunt plătite direct în contul bancar ISIC, partea financiară nu este gestionată în niciun fel de Universitatea Spiru Haret.

Cu legitimația ISIC, studenţii USH au acces la peste 140.000 de locații cu reduceri exclusive în peste 130 de țări – muzee, obiective turistice, transport, cazări, cafenele, restaurante și multe altele.

Cadrele didactice ale Universităţii Spiru Haret pot aplica tot pe www.isic.ro pentru legitimaţia International Teacher Identity Card, având aceleaşi beneficii şi costuri ca şi studenţii.

 

PRECIZĂRI PRIVIND DECONTAREA TRANSPORTULUI LOCAL ÎN COMUN

Beneficiază de decontarea abonamentelor de transport studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în vârstă de până la 30 de ani.

Decontarea cheltuielilor pentru abonamente de transport local în comun se face, de regulă și în măsura disponibilizării fondurilor de către Ministerul Educației, în fiecare lună, pentru abonamentele achiziționate în luna precedentă.

Se decontează doar abonamentele achiziționate pentru perioada în care se desfășoară activitățile didactice în cadrul programului de studii la care este înmatriculat studentul beneficiar, inclusiv sesiunile de examene.

Studenții care solicită decontarea abonamentelor de transport local în comun  trebuie să parcurgă următoarele etape:

  1. Obținerea legitimației de student pentru reducere transport de la secretariatul facultății;
  2. Procurarea de la chioșcurile de transport local în comun a abonamentului de transport în comun, nominal. Bonul fiscal, ștampilat pe verso de către emitent – de transport local în comun, se păstrează de către student pentru decont*;
  3. Decontarea unui procent de:

–  90% din valoarea abonamentului de transport în comun achitată de către studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în vârstă de până la 30 de ani.

– 100% din valoarea abonamentului de transport în comun achitată de către studenții cu unul sau ambii părinți decedați, precum și studenții proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament.

Documente necesare în vederea decontării:

- cerere tip care cuprinde si consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea decontării (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);

- copie după legitimația de student pentru reducere/gratuitate la transport, vizată pe anul universitar în curs (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);

- extrasul de cont al studentului sau alt document emis de bancă care conține codul IBAN (acesta se aduce o singură dată, la prima decontare sau atunci când numărul de cont se modifică);

- adeverință din care să rezulte încadrarea în una din categoriile care dau dreptul la decontare 100%, dacă este cazul (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);

- copie CI (se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);

- documentul de transport în original și copie (copia se va păstra pentru decont; se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);

- bonul fiscal de achiziționare a abonamentului, în original (data emiterii acestuia nu este obligatoriu să fie în perioada de valabilitate a călătoriilor; se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);

PROGRAM DE PRIMIRE A DOCUMENTELOR PENTRU DECONTARE: 1-14 a lunii, la Secretariatul facultății.

Studenții care își achiziționează abonamentele din platforma online a transportului local în comun  vor transmite dovada de plată a abonamentului generată direct din aplicație.

Zilele Bibliotecii Universitare

11 - 13 Noiembrie 2024

Tema principală: Biblioteca vitorului — biblioteca inteligentă — de la tradițional la inteligența artificială.
Eveniment organizat la nivelul tuturor facultăților din centrele universitare din
București, Brașov, Craiova, Constanța și Câmpulung Muscel.

Codul ISIL acordat de Biblioteca Natională: RO-B-01252.
Biblioteca Universitară din cadrul Universității Spiru Haret din București, a luat ființă în anul 1996 ca bibliotecă de drept privat, care face parte integrantă din sistemul național de învățământ superior și participă la procesul de instruire și educație.


biblioteca.spiruharet.ro

ADEVERINȚE DE ABSOLVIRE - septembrie 2024

Începând de miercuri 16.10.2024 se eliberează adeverințele de licență/ disertație - sesiunea septembrie 2024 (camera 209, etaj 2).

ANUNȚ - POSIBILITATE PLATA ONLINE

Studenţii Universităţii SPIRU HARET au posibilitatea achitării taxei de studiu şi a taxelor pe disciplină în următoarele moduri:

a). Prin intermediul modulului de plăţi online integrat în UMS, se pot efectua plăti accesând situația școlară la adresa: https://situatiescolara.spiruharet.ro

 Informaţii privind vizualizarea situaţiei şcolare şi a celei financiare

 b). Prin transfer bancar în unul din conturile:

      - RO08 RZBR 0000 0600 0466 9150 – Raiffeisen Bank

      - RO27 RNCB 0090 0136 1740 0001 – Banca Comercială Română

Taxele plătite prin transfer bancar se consideră achitate la data la care sumele intră în contul Universităţii Spiru Haret şi apar în extrasul de cont. În acest sens, vă rugăm ca pentru evitarea penalizărilor să aveti în vedere circuitul bancar şi să efectuati plata cu cel puţin o zi înainte de data limită.

c). Cu cardul prin POS la casieriile Universitatii Spiru Haret.

d). În numerar la casieriile Universitatii Spiru Haret.

METODOLOGIE ADMITERE 2025-2026

- Descarcă

TAXE DE STUDII 2024-2025

- Descarcă

- Eșalonarea taxei de școlarizare

STRUCTURA ANULUI UNIV. 2024-2025

- Descarcă