PRECIZĂRI PRIVIND DECONTAREA TRANSPORTULUI LOCAL ÎN COMUN

Beneficiază de decontarea abonamentelor de transport studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în vârstă de până la 30 de ani.

Decontarea cheltuielilor pentru abonamente de transport local în comun se face, de regulă și în măsura disponibilizării fondurilor de către Ministerul Educației, în fiecare lună, pentru abonamentele achiziționate în luna precedentă.

Se decontează doar abonamentele achiziționate pentru perioada în care se desfășoară activitățile didactice în cadrul programului de studii la care este înmatriculat studentul beneficiar, inclusiv sesiunile de examene.

Studenții care solicită decontarea abonamentelor de transport local în comun  trebuie să parcurgă următoarele etape:

  1. Obținerea legitimației de student pentru reducere transport de la secretariatul facultății;
  2. Procurarea de la chioșcurile de transport local în comun a abonamentului de transport în comun, nominal. Bonul fiscal, ștampilat pe verso de către emitent – de transport local în comun, se păstrează de către student pentru decont*;
  3. Decontarea unui procent de:

–  90% din valoarea abonamentului de transport în comun achitată de către studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în vârstă de până la 30 de ani.

– 100% din valoarea abonamentului de transport în comun achitată de către studenții cu unul sau ambii părinți decedați, precum și studenții proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament.

Documente necesare în vederea decontării:

- cerere tip care cuprinde si consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea decontării (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);

- copie după legitimația de student pentru reducere/gratuitate la transport, vizată pe anul universitar în curs (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);

- extrasul de cont al studentului sau alt document emis de bancă care conține codul IBAN (acesta se aduce o singură dată, la prima decontare sau atunci când numărul de cont se modifică);

- adeverință din care să rezulte încadrarea în una din categoriile care dau dreptul la decontare 100%, dacă este cazul (se depune o singură dată pentru fiecare an universitar);

- copie CI (se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);

- documentul de transport în original și copie (copia se va păstra pentru decont; se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);

- bonul fiscal de achiziționare a abonamentului, în original (data emiterii acestuia nu este obligatoriu să fie în perioada de valabilitate a călătoriilor; se depune pentru fiecare luna pentru care se solicită decontarea);

PROGRAM DE PRIMIRE A DOCUMENTELOR PENTRU DECONTARE: 1-14 a lunii, la Secretariatul facultății.

Studenții care își achiziționează abonamentele din platforma online a transportului local în comun  vor transmite dovada de plată a abonamentului generată direct din aplicație.

FESTIVITATEA DE ABSOLVIRE - PROMOȚIA 2025

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR DIN ANUL TERMINAL

În vederea organizării festivității de absolvire a Facultății de Științe Juridice și Științe Administrative, promoția 2025, studenții de la specializarea Drept, care doresc să participe la acest eveniment, vor face cunoscut acest lucru membrilor Comitetului de organizare, până cel târziu  la data de 30 aprilie 2025.

Comitetul de organizare este format din următorii studenți:

1.      

IVĂNESCU ANA MARIA

Drept

+31611792016

2.      

PREDA SARA

Drept

0758110077

3.      

VLĂDESCU-PANTAZI IOAN PAVEL

Drept

0723344834

Cu ocazia înscrierii se vor depune și banii necesari asigurării festivității.

Pachetul de servicii, asigurat de Happy Graduation SRL, este în valoare de 200 lei și cuprinde:

·        Robă

se închiriază

·        Tocă personalizată cu promoția

se păstrează

·        Diplomă pe suport de catifea, personalizată pentru absolvenți

se păstrează

·        Cocardă

se păstrează

·        Șal personalizat cu promoția și sigla universității

se păstrează

·        Fotografii, înmânare diplome (individual) și fotografie de grup și filmarea integrală a festivității

 

·        Șampanie și pișcoturi pentru absolvenți și invitați; patiserie dulce/sărată

 

·        Diplome onorifice pentru profesori

 

·        Flori pentru profesorii invitați

 

·        Aranjament prezidiu (aranjament floral, față de masă, pahare)

 

·        Contribuție plachete și medalii pentru conducerea universității/ facultății și ornare sală de festivități

 

     Înscrierile și depunerea banilor se fac la membri Comitetului de organizare, atât de către studenții de la specializarea Drept - formele de învățământ IF și IFR, precum și de la specializarea Administrație Publică și master Științe Penale.

     Festivitatea va avea loc în data de 27 iunie 2025, sub rezerva înscrierii unui număr de minim 50 de studenți. Ora va fi anunțată ulterior, în timp util. Precizăm că la festivitate se pot înscrie toți studenții din an terminal, indiferent de situația școlară.

                                            Decan

                             Conf.univ.dr. Marian Ilie

                                                                    Cadru didactic coordonator

                                                                Lector univ.dr. Dimitrie Dan Raiciu

Zilele Bibliotecii Universitare

11 - 13 Noiembrie 2024

Tema principală: Biblioteca vitorului — biblioteca inteligentă — de la tradițional la inteligența artificială.
Eveniment organizat la nivelul tuturor facultăților din centrele universitare din
București, Brașov, Craiova, Constanța și Câmpulung Muscel.

Codul ISIL acordat de Biblioteca Natională: RO-B-01252.
Biblioteca Universitară din cadrul Universității Spiru Haret din București, a luat ființă în anul 1996 ca bibliotecă de drept privat, care face parte integrantă din sistemul național de învățământ superior și participă la procesul de instruire și educație.


biblioteca.spiruharet.ro

ADEVERINȚE DE ABSOLVIRE - septembrie 2024

Începând de miercuri 16.10.2024 se eliberează adeverințele de licență/ disertație - sesiunea septembrie 2024 (camera 209, etaj 2).

ANUNȚ - POSIBILITATE PLATA ONLINE

Studenţii Universităţii SPIRU HARET au posibilitatea achitării taxei de studiu şi a taxelor pe disciplină în următoarele moduri:

a). Prin intermediul modulului de plăţi online integrat în UMS, se pot efectua plăti accesând situația școlară la adresa: https://situatiescolara.spiruharet.ro

 Informaţii privind vizualizarea situaţiei şcolare şi a celei financiare

 b). Prin transfer bancar în unul din conturile:

      - RO08 RZBR 0000 0600 0466 9150 – Raiffeisen Bank

      - RO27 RNCB 0090 0136 1740 0001 – Banca Comercială Română

Taxele plătite prin transfer bancar se consideră achitate la data la care sumele intră în contul Universităţii Spiru Haret şi apar în extrasul de cont. În acest sens, vă rugăm ca pentru evitarea penalizărilor să aveti în vedere circuitul bancar şi să efectuati plata cu cel puţin o zi înainte de data limită.

c). Cu cardul prin POS la casieriile Universitatii Spiru Haret.

d). În numerar la casieriile Universitatii Spiru Haret.

METODOLOGIE ADMITERE 2025-2026

- Descarcă

TAXE DE STUDII 2024-2025

- Descarcă

- Eșalonarea taxei de școlarizare

STRUCTURA ANULUI UNIV. 2024-2025

- Descarcă

Reducere 10% din taxa scolarizare

Stimati studenti, pentru a beneficia de reducerea de 10% din taxa de scolarizare, plata integrală a taxei de școlarizare trebuie realizată până pe 16 octombrie 2023, inclusiv.
Vă recomandăm ca plata ratei 1 să fie realizată până la data menționată anterior, pentru a nu se percepe penalități.
Decan